Joep en Tineke Frantzen

Wij hadden 28 februari 2016 een nieuwe auto gekocht toen ik op 2 maart getroffen werd door een ernstig herseninfarct.
Het gevolg daarvan waren uitsluitend beperkingen, halfzijdig verlamd, geen sta en loopfunctie dus rolstoel afhankelijk.

Na de revalidatie periode kregen wij een vervoer probleem, taxi regeling gekregen, korte afstanden was redelijk wel lange wachttijden langere afstanden erg duur en voor eigen rekening.

Uiteindelijk besloten om onze auto die niet aangepast kon worden in te ruilen en een aangepaste auto te kopen.
Via internet terecht gekomen bij FREEDOM en na het lezen van de recensies contact opgenomen.

De adviseur heeft ons 3 x bezocht met een aangepaste auto en heeft ons uitstekende voorlichting gegeven over de mogelijkheden, de financiële aspecten en de inruilmogelijkheid, tevens attendeerde hij ons erop om contact op te nemen met de WMO voor een mogelijke bijdrage.

Kortom, wij hebben nu sinds 10 maanden onze RENAULT KANGOO omgebouwd en wel.
Wij zijn zeer tevreden met alle contacten van Freedom, ook de nazorg was uitstekend geregeld.

Wij zijn weer zelfredzaam met vervoer en kunnen gaan en staan waar en wanneer we willen.

Wij bevelen Freedom van harte aan bij hen die aangepast vervoer nodig hebben.
Hartelijk dank aan het hele Freedom team voor de goede hulp en begeleiding.

Met vriendelijke groet,

Joep en Tineke Frantzen uit Heerlen.

 


Terug naar het overzicht